Psychopedia.gr

“Ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα”.

Της Σταματίνας Σταθάκη Ψυχολόγου MSc, Ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχουμε συνηθίσει να λέμε πως τα παραμύθια είναι για τα παιδιά.

Έχουμε σκεφτεί όμως πως και οι μεγάλοι μαγεύονται από την αφήγηση ή την ανάγνωση ενός παραμυθιού; Ίσως μάλιστα να το έχουν και περισσότερη ανάγκη.

Μέσα στην καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις, χάνουμε την επαφή με τον εαυτό μας. Το παραμύθι έχει τη δύναμη να μας θυμίσει την παιδικότητα που χάσαμε. Το στοιχείο της μαγείας επανέρχεται στη ζωή μας και όλα φαίνονται πιο πιθανά. Γινόμαστε πάλι παιδιά και ονειρευόμαστε.

Η δημιουργική γραφή και η συγγραφή παραμυθιών μπορούν να μας πάνε ακόμα πιο μακριά. Μπορούν να μας “μιλήσουν” για όλα αυτά που κρατάμε κρυμμένα, για όνειρα, σκέψεις και συναισθήματα που δεν έχουμε μοιραστεί ή που πολλές φορές δεν έχουμε καταλάβει.

Μια φορά και έναν καιρό…” γράφουμε και μέσα μας γεννιούνται ήρωες. Είναι οι ήρωες της ζωής μας. Αυτοί οι ήρωες που θα δράσουν για μας, θα μας πουν για τα σωστά και τα λάθη μας, για τους φόβους και τις ανασφάλειές μας. Και μέσα από το δικό μας παραμύθι θα βρούμε λύσεις ή θα αποδεχτούμε καταστάσεις.

Ένα είναι σίγουρο πάντως: στο άκουσμα του “ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα” θα νιώθουμε ήδη τη λύτρωση.

Ενημερωθείτε για το ΝΕΟ Aσύγχρονο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia με θέμα: “Κατάθλιψη στην παιδική ηλικία-Κριτήρια και κατάλληλες θεραπευτικές παρεμβάσεις”. Τρόπος Παρακολούθησης: Αποστολή του βίντεοσκοπημένου υλικού της εισήγησης στο email σας, με επιπλέον ηλεκτρονικό υλικό σημειώσεων σε μορφή pdf.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ: https://psychopedia.gr/neo-asygchrono-seminario-katathlipsi-stin-pediki-ilikia-kritiria-ke-katalliles-therapeftikes-paremvasis/

 

Σύντομο Βιογραφικό Σταματίνας Σταθάκη

Η Σταματίνα Σταθάκη είναι ψυχολόγος (Αρ. Άδειας άσκησης επαγγέλματος: 17/03/2006, 2725), απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία» του ίδιου Πανεπιστημίου και ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Συνεχίζει να εκπαιδεύεται στη μη-κατευθυντική παρέμβαση ψυχοθεραπείας του M.Lobrot για εμψύχωση ομάδων. Εργάζεται ψυχοπαιδαγωγικά με παιδιά και εφήβους. Οργανώνει ομάδες γονέων, ομάδες αυτογνωσίας ενηλίκων και ομάδες παραμυθιού για παιδιά και εφήβους. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και μέλος της Ακαδημίας Ποίησης και Παραμυθιού. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικών με το θεραπευτικό παραμύθι και τη δημιουργική γραφή. Είναι εισηγήτρια βιωματικών σεμιναρίων για θέματα που αφορούν το παραμύθι ως μέσο ενίσχυσης των μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών των παιδιών.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο