Πρόκειται για μια διασκεδιαστική δραστηριότητα που ενθαρρύνει τα παιδιά να μοιραστούν πράγματα για τον εαυτό τους και να κατανοήσουν τι τα κινητοποιεί.
Στόχος
Ο στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι να δημιουργήσει κάθε παιδί ένα πιάτο με κολάζ το οποίο απεικονίζει την προσωπικότητα του.
Θα χρειαστείτε:
μεγάλα χάρτινά πιάτα
κόλλα
ψαλίδια
μαρκαδόρους
περιοδικά (κατάλληλα για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα)
εφημερίδα
βερνίκι
Εκτέλεση:
Xωρίστε τα παιδιά σε ομάδες των τεσσάρων και μοιράστε ψαλίδια, κόλλα, περιοδικά και χάρτινα πιάτα. Αν σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε τη δραστηριότητα σε ατομικό επίπεδο, μοιραστείτε τη διαδικασία με το παιδί, συζητώντας τις επιλογές που κάνει καθώς προχωράτε.
Εξηγήστε στην ομάδα πως η ιδέα βασίζεται στο να χρησιμοποιήσουν όλοι τα κειμενάκια και τις εικόνες από την εφημερίδα και τα περιοδικά για να δημιουργήσουν όλοι από ένα πιάτο που να απεικονίζει την προσωπικότητα τους. Αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει τις καλές και τις κακές όψεις της! Προτείνετε μερικές ιδέες, για παράδειγμα τίτλους για τους αγαπημένους τους σταρ, ή εικόνες που δείχνουν πως μπορεί να αισθάνονται σήμερα. Αν τα παιδιά δείχνουν πως μπορεί να αισθάνονται σήμερα. Αν τα παιδιά δείχνουν να μην είναι και πολύ σίγουρα για το τι πρέπει να κάνουν, εσείς και ο βοηθός σας μπορείτε να δοκιμάσετε να φτιάξετε το δικό σας πιάτο.
Ενθαρρύνετε τα παιδιά να “αφήσουν το αποτύπωμα τους” στα πιάτα τους υπογράφοντας τα κολάζ τους με διακοσμητικού τύπου εκδοχές του ονόματος τους. Το γκλίτερ μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά αποτελεσματικό για αυτή τη δουλειά!
Μόλις τα παιδιά ολοκληρώσουν τη δουλειά τους προτείνετε τους να δείξουν τα πιάτα τους, και πείτε τους να κάνουν ερωτήσεις το ένα στο άλλο και να μοιραστούν πληροφορίες.
Τέλος, όταν η κόλλα έχει στεγνώσει, περάστε τα πιάτα με βερνίκι για να σταθεροποιήσετε τις εικόνες και χρησιμοποιήστε τα για να διακοσμήσετε τον χώρο στον οποίο εργάζεται η ομάδα.
Πηγή: Από το Βιβλίο της Vanessa Rogers “Παιχνίδια συναισθηματικής αγωγής για παιδιά”, Εκδόσεις Πατάκη.
Ενημερωθείτε για το ΝΕΟ Σεμινάριο από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia με θέμα: “H Παιγνιοθεραπεία στο Παιδί και τον έφηβο. Βασικές Αρχές και Θεραπευτική Παρέμβαση”, το οποίο θα διεξαχθεί το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, ώρα: 12:00-15.00.
Επιπλέον Δυνατότητα Ασύγχρονης παρακολούθησης Ε-Learning (αποστολή βιντεοσκοπημένης της εισήγησης και εκπαιδευτικού υλικού).
Απευθύνεται: Σε Ψυχολόγους, Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Νηπιαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, Ειδικούς θεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς, γονείς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ: https://psychopedia.gr/neo-seminario-quot-h-paigniotherapeia-sto-paidi-kai-ton-efivo-vasikes-arches-kai-therapeytiki-paremvasi-quot-19-10-2019/