To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείο Παιδείας σας προσκαλεί στο Νέο Εκπαιδευτικό του Σεμινάριο με θέμα: “Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος” . Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 7/12/2019, ώρα: 11:00-14:00.
Επιπλέον Δυνατότητα Ασύγχρονης Παρακολούθησης (Ε-Learning, Αποστολή βιντεσκοπημένης της εισήγησης και εκπαιδευτικού υλικού).
Eνότητες που θα αναπτυχθούν:
• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών
Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια
Κόστος συμμετοχής: 35 ευρώ/ 25 ευρώ (για ανέργους και φοιτητές).
Τόπος Διεξαγωγής: Λεωφόρος Αλεξάνδρας 209, Αμπελόκηποι – Αθήνα, 5ος όροφος (πλησίον μετρό, στάση Αμπελόκηποι).
Δυνατότητα Ασύγχρονης Παρακολούθησης (Ε-Learning, Αποστολή βιντεσκοπημένης της εισήγησης και εκπαιδευτικού υλικού).
Θα δοθεί ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε ενότητα και Βεβαίωση παρακολούθησης.
Για την πληρωμή του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου όπως κάνετε την κατάθεση σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετούν (ως αιτιολογία κατάθεσης μπορείτε να συμπληρώσετε το επώνυμο σας):
Τράπεζα Πειραιώς:
5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Alpha Bank:
142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Εθνική:
132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Eurobank:
0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.
Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 210-6413306.
Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη
Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.
Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα Marte meo, την μέθοδο DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.
Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.
Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.