To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας – ΕΟΠΠΕΠ, σας προσκαλεί στο ΝΕΟ Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα: “Το Παραμύθι ως εργαλείο για παιδιά με δυσκολία στο Λόγο και την Επικοινωνία”, Kυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019, ώρα: 12.00-14.00.
Επιπλέον Δυνατότητα Ασύγχρονης παρακολούθησης Ε – Learning (αποστολή βιντεοσκοπημένης της εισήγησης και εκπαιδευτικού υλικού)
Τα παραμύθια είναι μια ανάγκη των ανθρώπων να μαγευτούν και να μαγέψουν, να γνωρίσουν μακρινούς – μοναδικούς ήρωες που τους εκφράζουν ενάντια στο κακό.
Μιλώντας μέσα από συμβολισμούς βοηθούν το παιδί να ταυτιστεί με ήρωες και πρόσωπα που ενώ δεν υπάρχουν βρίσκουν λύσεις και ανταπεξέρχονται στις δυσκολίες.
Καθώς τα παιδιά με δυσκολίες στο λόγο και την επικοινωνία δυσκολεύονται να κατανοήσουν σύνθετες προτάσεις, να περιγράψουν απλά γεγονότα, να εκφραστούν με τις σωστές λέξεις για αυτά που νιώθουν και χρειάζονται, συσχετιστούν με τους άλλους, η σωστή επιλογή και χρήση ενός παραμυθιού μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση όλων τον ανωτέρω.
Στόχος σεμιναρίου: Μέσα από τη Θεωρία και τις Βιωματικές ασκήσεις θα εκπαιδευτούμε στο πως να επιλέγουμε το κατάλληλο παραμύθι για κάθε δυσκολία (λεκτική και επικοινωνιακή) στα παιδιά και στο πως μπορούμε με βιωματικό τρόπο να ενισχύσουμε αυτά.
Σε ποιους απευθύνεται: Νηπιαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, , Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.
Ενότητες που θα αναπτυχθούν:
- Κλασσικό και Σύγχρονο Παραμύθι.
- Πως επιλέγουμε παραμύθι ανάλογα με την δυσκολία του παιδιού.
- Τρόποι που διευκολύνουν το παιδί στην κατανόηση του παραμυθιού.
- Ζωντανεύοντας τα παραμύθια – Τρόποι που μπορούμε να βελτιώσουμε το λόγο και την επικοινωνία του παιδιού μέσω δραστηριοτήτων. Βιωματικό κομμάτι.
- Δημιουργώντας παραμύθια με τα παιδιά.
- Συζήτηση περιπτώσεων και πως μπορούμε να τις διαχειριστούμε.
Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια.
Τόπος Διεξαγωγής: Χώρος Psychopedia.gr, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 209, μετρό στάση Αμπελόκηποι, Αθήνα.
Κόστος συμμετοχής: 30 ευρώ/ 25 ευρώ για φοιτητές και ανέργους.
Δεν επιστρέφονται χρήματα. Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο σεμινάριο.
Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό.
*Δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης e– learning (αποστολή βιντεοσκοπημένης της εισήγησης και ηλεκτρονικού υλικού).
Πληροφορίες-Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr,
τηλ.210-6413306, 6932564251
ή συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε παρακάτω
Για την κατοχύρωση της θέσης μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετεί (ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε απλά το επώνυμο σας):
Τράπεζα Πειραιώς:
5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Alpha Bank:
142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Εθνική:
132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Eurobank:
0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.
Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 6932564251
Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη
Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.
Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα Marte meo, την μέθοδο DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.
Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.
Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ TOY PSYCHOPEDIA:
http://psychopedia.gr/category/seminaria/
Εγγραφείτε και εσείς στο Newsletter μας ή στείλε το email σας στο info@psychopedia.gr για να ενημερώνεστε για τις προσφορές των μελών μας!