Psychopedia.gr

“Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες:Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & Μαθηματικά”. Eτήσιο Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης.

To ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ 2019-20 του Eτήσιου Μοριοδοτούμενου Προγράμματος Επιμόρφωσης ΑΕΙ στην Ειδική Αγωγή: “Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες:Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & Μαθηματικά”.

Τρόπος Παρακολούθησης: Εξ αποστάσεως Ασύγχρονο & Σύγχρονο με live μεταδόσεις.

 

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 24210.74884 – 6987787911

ΠΟΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:  Εξ αποστάσεως  – Βόλος-Θεσσαλονίκη – Αθήνα.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

ΕΝΑΡΞΗ: 13-05-2019 ΛΗΞΗ 28-02-2020 ΔΙΑΡΚΕΙΑ 450 ΩΡΕΣ 30 ECTS

Για επισκεφτείτε την σελίδα του Εκπαιδευτικού Προγράμματος στο διαδίκτυο μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ: https://www.mathisiakes-dyskolies.gr/ειδική-αγωγή-παρεμβάσεις-στη-γλώσσα-and-μαθηματικά

E-mail: glossa-math_tzivinikou@uth.gr

 

Επιστημονικά Υπεύθυνος: Σωτηρία Τζιβινίκου, Επίκουρος Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Επιστημονική ομάδα: Διδάσκοντες στο πρόγραμμα είναι μέλη ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς και διδάκτορες με εξειδίκευση στα θέματα που αναπτύσσονται στο πρόγραμμα.

 

Σκοπός

Βασικός στόχος του παρόντος προγράμματος είναι η επιμόρφωση και εκπαίδευση σε έματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης και διδακτικών παρεμβάσεων για μαθητές με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες.  Απώτερος στόχος είναι η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και όλων των επαγγελματιών που έχουν σχέση ή επιθυμούν να έχουν σχέση με τις διαδικασίες αξιολόγησης, και υποστήριξης, δίνοντας έμφαση στον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά, επιστημονικά τεκμηριωμένων, αλλά πολύ φιλικών προς τους χρήστες. Το πρόγραμμα προσφέρει κριτήρια ανίχνευσης και αξιολόγησης (βασισμένα στην προσέγγιση curriculum based assessment), καθώς και έτοιμο προς χρήση διδακτικό υλικό, φιλοδοξώντας να αποτελέσει τον ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ, της ΕΔΕΑΥ, ΚΕΣΥ  καθώς και και παρόμοιων υποστηρικτικών σχολικών και μη τυπικών σχολικών δομών.

Στόχοι

  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στις διαδικασίες αξιολόγησης και σχεδιασμού παρεμβάσεων και διδασκαλίας για τη ΓΛΩΣΣΑ και τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στο πλαίσιο του σχολείου και ειδικά στις ΕΔΕΑΥ, στα Τμήματα Ένταξης, στην Παράλληλη Στήριξη. Επίσης στην άτυπη εκπαίδευση και τα Κέντρα Υποστήριξης.
  • Η προσφορά στους συμμετέχοντες έτοιμου προς χρήση διδακτικού υλικού για τη διδακτική υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Η εξειδίκευση των συμμετεχόντων στην ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών σε σχολικό επίπεδο
  • Η εξειδίκευση σχετικά με τις διαδικασίες αρχικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης, με τα προσφερόμενα από το πρόγραμμα κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία είναι ερευνητικά τεκμηριωμένα
  • Η εξειδίκευση στα σχέδια διδασκαλίας και το αντίστοιχο προσφερόμενο διδακτικό υλικό
  • Η επικαιροποίηση των γνώσεων που οι συμμετέχοντες έχουν λάβει στις προπτυχιακές ή/και μεταπτυχιακές τους σπουδές, σχετικά με τα θέματα αναγνωστικών / μαθησιακών δυσκολιών και ειδικής αγωγής
  • Η εξειδίκευση στην ενσωμάτωση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ στη διδασκαλία ή/και παρέμβαση για την ενίσχυση της αναγνωστικές δεξιότητας
  • Η εξειδίκευση και η παροχή δικαιώματος χρήσης στη συλλογή στρατηγικών για την ενίσχυση όλων των παραγόντων της ανάγνωσης

Σε ποιους απευθύνεται

  1. Στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν έργο τη συμβουλευτική υποστήριξη του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών, ΕΔΕΑΥ
  2. Στελέχη των διαγνωστικών και συμβουλευτικών κέντρων της εκπαίδευσης, ΚΕΣΥ
  3. Ειδικούς Παιδαγωγούς που εργάζονται σε τυπικές και άτυπες δομές εκπαιδευτικής υποστήριξης
  4. Εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαίδευσης
  5. Ψυχολόγους 6. Λογοθεραπευτές 7. Εργοθεραπευτές
  6. Κοινωνικούς Λειτουργούς 9. Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
  7. Φοιτητές όλων των παραπάνω ειδικοτήτων

 

Αναγνωρισμένο (ΑΕΙ) & Μοριοδοτούμενο

Το παρόν πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο και μοριοδοτούμενο καθώς ικανοποιεί όλα τα προαπαιτούμενα της σχετικής νομοθεσίας.

Συγκεκριμένα, οι κατέχοντες τη βεβαίωση παρακολούθησης απολαμβάνουν τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

A) Προσόν εισόδου στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής

Β) Οι υποψήφιοι για διορισμό με το σύστημα του ΑΣΕΠ, (νόμος 4589/2019) ως ΜΟΝΙΜΟΙ εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, μοριοδοτούνται με 2 μονάδες (σελ. 186, 188 και 189)

Γ) Οι υποψήφιοι για διορισμό ως ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, με το σύστημα του ΑΣΕΠ, (νόμος 4589/2019)  μοριοδοτούνται με 2 μονάδες. Και επιπλέον απολαμβάνουν το δικαίωμα εγγραφής στους επικουρικούς πίνακες των αναπληρωτών στην ειδική αγωγή (σελ 188)

Δ) Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης: Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, μοριοδοτούνται με 0,5 μονάδες στο πλαίσιο της αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, νόμος 4547/2018, (σελ. 8395 και 8398).

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ – ΔΟΜΗ

1Η ΕΝΟΤΗΤΑ: Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση – Παρεμβάσεις

– Σχέδια Διδασκαλίας για τη Γλώσσα – Συλλογή Στρατηγικών, Διδακτικό Υλικό. (4 eBooks 1.156 σελίδες)

2Η ΕΝΟΤΗΤΑ: Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά:

Σχέδια διδασκαλίας, Συλλογή Στρατηγικών -Διδακτικό υλικό (6 eBooks – 1.656 σελίδες).

3Η ΕΝΟΤΗΤΑ: Εποπτευόμενη Πρακτική Άσκηση 120 ωρών: «Διδακτικές παρεμβάσεις για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες»

  1. Θεωρητικά μαθήματα σχετικά με τα θέματα ανίχνευσης και εκπαιδευτικής αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών, μέσα στην Τυπική Τάξη, το Τμήμα Ένταξης ή άλλο υποστηρικτικό πλαίσιο.
  2. Επιμορφωτικές ημερίδες (συνολικά 5), σε 3 πόλεις, Αθήνα, Βόλο και Θεσσαλονίκη. Η συμμετοχή στις ημερίδες αυτές μπορεί να είναι με φυσική παρουσία ή εξ αποστάσεως, με σύγχρονη παρακολούθηση της ζωντανής μετάδοσης των εισηγήσεων.
  3. Βιντεομαθήματα από τους διδάσκοντες και την ακαδημαϊκή υπεύθυνη, συνοδευτικά και επεξηγηματικά των θεωρητικών μαθημάτων.
  4. Διδακτικό πακέτο με ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ (10 eBooks). Το διδακτικό αυτό πακέτο αποτελείται από υλικό έτοιμο προς χρήση, τόσο για την Γλώσσα – ανάγνωση όσο και για τα μαθηματικά. Το υλικό αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην τυπική τάξη στο πλαίσιο διαφοροποιημένης διδασκαλίας, όσο και για την υποστηρικτική/συμπληρωματική διδασκαλία των μαθητών που δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στη διδασκαλία της τάξης τους και χρειάζονται υποστήριξη είτε εξατομικευμένη είτε στο τμήμα ένταξης.

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο