Psychopedia.gr

Πρόγραμμα: Εκπαίδευση στην ανάπτυξη Ατομικών & Κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με Βιωματικές δραστηριότητες

To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας – ΕΟΠΠΕΠ, σας προσκαλεί στο ΝΕΟ Πρόγραμμα με θέμα: “Εκπαίδευση στην ανάπτυξη Ατομικών & Κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με Βιωματικές δραστηριότητες”. Έναρξη: Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020.

Επιπλέον Δυνατότητα E- Learning Παρακολούθησης (αποστολή όλων των εισηγήσεων σε βίντεο και εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή pdf)

Δίδεται Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό αναγνωρισμένη από το Υπ. Παιδείας – ΕΟΠΠΕΠ

 

Σε ποιούς απευθύνεται: Σε Νηπιαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς θεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Το μαθησιακό στυλ είναι μια πολυδιάστατη έννοια η οποία βασίζεται στις νοητικές ικανότητες, την προσωπικότητα, το φύλο, το πολιτιστικό πλαίσιο και τις γνωστικές διεργασίες του ατόμου. Για να επιτευχθεί αποτελεσματικότερη εκπαίδευση είναι σημαντικό να γνωρίζουμε όχι μόνο το αντικείμενο που διδάσκουμε αλλά και ποιους διδάσκουμε. Ο ρόλος μας εκτός από το να παρέχουμε γνώσεις, είναι να βοηθήσουμε το κάθε παιδί να αναπτύξει τις ικανότητές του, ατομικές και κοινωνικές. Κάθε μαθητής μαθαίνει με ένα δικό του μοναδικό τρόπο τον οποίο οφείλουμε να διερευνήσουμε και να σεβαστούμε.

Στόχος του Προγράμματος: Μέσα από τη θεωρία, τις βιωματικές ασκήσεις και τις μελέτες περιπτώσεων ο συμμετέχων λαμβάνει την κατάλληλη κατάρτιση για να εφαρμόσει στο πεδίο που δραστηριοποιείται.

 

Πρόγραμμα Συναντήσεων:

1. Σάββατο 18 Ιανουαρίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Προσωπικότητα παιδιού – Διαχείριση και ένταξη στην ομάδα

  • Αναγνώριση και εντοπισμός διαφορετικών χαρακτηριστικών στην προσωπικότητα των παιδιών: Συνήθεις τύποι προσωπικοτήτων
  • Διαφοροδιάγνωση: Ενδεχόμενη παθολογία πίσω από μια συμπεριφορά
  • Ένταξη στην Ομάδα: Τα χαρακτηριστικά του καλού εκπαιδευτή- Εμψυχωτή ομάδας παιδιών
  • Πρακτικές ενίσχυσης της δυναμικής της ομάδας

Εισηγήτρια σεμινάριου: Χρύσα Βαλαμουτοπούλου, Ψυχολόγος, Οικογενειακή σύμβουλος, Msc

 

2.  Σάββατο 1 Φεβρουαρίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

H εφαρμογή της Πολλαπλής Νοημοσύνης στη διδασκαλία – Βιωματικές δραστηριότητες

  • Η θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης
  • Τύποι μαθητών
  • Εφαρμογή της θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στη διδασκαλία-εκπαιδευτικη αξιοποίηση
  • Εξατομικευμένες τεχνικές- εργαλειοθήκη
  • Βιωματικές δραστηριότητες

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Θεοδότη Κωνσταντοπούλου, Ψυχολόγος, ΜSc Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου.
3.  Σάββατο 15 Φεβρουαρίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Συναισθηματική νοημοσύνη του παιδιού και τρόποι ανάπτυξης της

  • Συναισθηματική νοημοσύνη: ορισμός και θεωρητικό υπόβαθρο
  • Συναισθηματική αγωγή: ορισμός και τεχνικές ανάπτυξης συναισθηματικής αγωγής
  • «Σημαντικοί άλλοι» και συναισθηματική νοημοσύνη: με ποιους τρόπους οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών
  • Βιωματικές ασκήσεις: στα πλαίσια του σεμιναρίου, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος. Θα ακολουθήσει συζήτηση.

Εισηγήτρια Σεμιναρίου: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

 

4.  Σάββατο 14 Μαρτίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Κατάλληλη διαχείριση Bullying – Σχολικού εκφοβισμού

  • Ορισμός και μορφές σχολικού εκφοβισμού
  • Παράγοντες που συμβάλλουν στην εκδήλωση του φαινομένου
  • Χαρακτηριστικά θυτών και θυμάτων
  • Επιπτώσεις θυματοποίησης και εκφοβισμού
  • Προγράμματα πρόληψης και καταστολής

Στόχος σεμιναρίου: Το σεμινάριο στοχεύει στην κατανόηση του προβλήματος του εκφοβισμού, στην έγκαιρη «διάγνωση» του φαινομένου και στην αντιμετώπισή του, μέσω δράσεων και προγραμμάτων πρόληψης και καταστολής.

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Θεοδότη Κωνσταντοπούλου, Ψυχολόγος, ΜSc Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου.

 

5.  Σάββατο 21 Μαρτίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς

  • Παιδική κ εφηβική κατάθλιψη
  • Αγχώδεις διαταραχές στα παιδιά
  • Διαταραχή της Διαγωγής
  • Συμπτώματα
  • Αιτιολογία
  • Τρόποι αντιμετώπισης

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

6. Σάββατο 28 Μαρτίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

ΔΕΠ-Υ: Έγκαιρη παρέμβαση – Στρατηγικές και κατάλληλοι χειρισμοί στην τάξη ή την ομάδα

  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερικινητικότητα: πρωτογενή και δευτερογενή συμπτώματα
  • Χαρακτηριστικά και συμπεριφορές ενός παιδιού με ΔΕΠΥ
  • Ρόλος εκπαιδευτικού
  • Στρατηγικές, κατάλληλες παρεμβάσεις και χειρισμοί
  • Μελέτη περιπτώσεων / Role playing

Στόχος σεμιναρίου: Το σεμινάριο στοχεύει στην πολύπλευρη κατανόηση της ΔΕΠ-Υ , στον έγκαιρο εντοπισμό των συμπτωμάτων και στην ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών παρέμβασης και αποτελεσματικών χειρισμών στην τάξη ή την ομάδα.

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Θεοδότη Κωνσταντοπούλου, Ψυχολόγος, ΜSc Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου.

 

7. Σάββατο 11 Απριλίου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης του παιδιού στην τάξη

  • Τι είναι αυτοεκτίμηση
  • Η αξία της υψηλής αυτοεκτίμησης στα παιδιά
  • Χαρακτηριστικά παιδιού με χαμηλή αυτοεκτίμηση
  • Χαρακτηριστικά παιδιού με υψηλή αυτοεκτίμηση
  • Τρόποι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης του παιδιού μέσα στη σχολική τάξη

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

8. Σάββατο 9  Μαϊου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

Πως θέτουμε τους κανόνες – Όρια στην τάξη ή την ομάδα. Θετικά και αρνητικά της τιμωρίας.

  • Θεωρητικό πλαίσιο ορίων: ορισμός της έννοιας των “ορίων” και του “προσωπικού χώρου”, τύποι ορίων.
  • Αναγκαιότητα ορίων και κανόνων στα πλαίσια της εκπαιδευτικής πράξης. Πότε οφελεί η «τιμωρία»
  • Τρόποι πρόληψης “διαταρακτικών συμπεριφορών” στα πλαίσια της σχολικής τάξης.
  • Ο ρόλος των εκπαιδευτικών.

 Εισηγήτρια Σεμιναρίου: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

 

9. Σάββατο 16 Μαϊου Ώρα: 5:00μμ-7:00μμ

 Ανάπτυξη Ατομικών και Κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά

  • Ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες: τι είναι και ποιες είναι
  • Παράγοντες που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν τη διαδικασία μάθησης και απόκτησης δεξιοτήτων
  • Συμβολή του εκπαιδευτικού/παιδαγωγού
  • Δραστηριότητες που ενισχύουν τις ατομικές/ κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών
  • Βιωματικές ασκήσεις

Στόχος σεμιναρίου: Το σεμινάριο είναι διαδραστικό και στοχεύει στην ανάδειξη των παραγόντων που αναπτύσσουν τη διαδικασία μάθησης και απόκτησης δεξιοτήτων και στην προώθηση των δραστηριοτήτων εκείνων που ενισχύουν τις ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών.

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Θεοδότη Κωνσταντοπούλου, Ψυχολόγος, ΜSc Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου.

 

10. Σάββατο 30 Μαϊου Ώρα: 5:00μμ-8:00μμ

Παιγνιοθεραπεία και ανάπτυξη ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων

  • Ψυχοκοινωνικές Δεξιότητες (Life Skills) : Υιοθετώντας μια ολιστική ματιά διεπιστημονικού ενδιαφέροντος  στην προώθηση της ψυχικής υγειάς. Ποιες είναι, ο ρόλος τους στην κοινωνική προσαρμογή του παιδιού και του εφήβου
  • Παιγνιοθεραπεία :  Γνωριμία με τις αρχές, τα υλικά, τις μεθόδους,  τις περιπτώσεις και τα πλαίσια εφαρμογής της μεθόδου
  • Η εφαρμογή της Παιγνιοθεραπείας στην καλλιέργεια των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων : μελέτη περιπτώσεων και βιωματικές ασκήσεις

Εισηγήτρια: Μαριμπέλλα Βογοπούλου, Ψυχολόγος, Μάστερ Κλινικής Ψυχολογίας (Université Paris 8, Γαλλία), Eκπαίδευση στο Post Graduate Diploma in Play Therapy, Practitioner in LEGO®-Based Therapy.

 

Τόπος Διεξαγωγής: Χώρος Psychopedia.gr, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 209, πλησίον μετρό στάση Αμπελόκηποι, 5ος όροφος.

 

Συνολικό Κόστος Προγράμματος: 260 ευρώ (Δυνατότητα 2 δόσεων)  – 220 ευρώ για Φοιτητές και Ανέργους (Δυνατότητα 2 δόσεων). Mπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή της 1ης δόσης για την κατοχύρωση της θέσης σας.

Δυνατότητα Παρακολούθησης Μεμονωμένης ενότητας με κόστος 30 ευρώ

 

Δεν επιστρέφονται Χρήματα, δυνατότητα αντικατάστασης με άλλα σεμινάρια

Έγκαιρη δήλωση συμμετοχής – Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας 

 

Επιπλέον Δυνατότητα E- Learning Παρακολούθησης (αποστολή όλων των εισηγήσεων σε βίντεο και εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή pdf)

Δίδεται Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό αναγνωρισμένη από το Υπ. Παιδείας – ΕΟΠΠΕΠ

 

Για την πληρωμή σας μπορείτε κάνετε την κατάθεση σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετεί (ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε απλά το επώνυμο σας):

Τράπεζα Πειραιώς:

5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Alpha Bank:

142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Εθνική:

132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Eurobank:

0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.

 

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:

email: info@psychopedia.gr

τηλ.6934650265, 6932564251

 

Βιογραφικά Εισηγητριών

Θεοδότη Κωνσταντοπούλου

Η Θεοδότη Κωνσταντοπούλου είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (Master) στην Ψυχολογία του Παιδιού και του Εφήβου από το Université de Tours στη Γαλλία. Έχει εκπαιδευτεί στη διαγνωστική προσέγγιση και αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία και στη θεραπευτική αντιμετώπιση παιδιών με ΔΕΠ-Υ. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στο γνωσιακό συμπεριφορικό δράμα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια γνωσιακών-συμπεριφοριστικών προσεγγίσεων σε παιδιά και εφήβους, συμβουλευτικής γονέων και παιγνιοθεραπείας. Εργάζεται από το 2008 ως ψυχολόγος και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Ασχολείται κυρίως με τη θεραπευτική αντιμετώπιση παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές, ψυχοσυναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες, είναι εισηγήτρια σεμιναρίων και συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς-νηπιαγωγεία. Επιπλέον, είναι συντονίστρια ομάδων σχολών γονέων.

Βέρα Δημακάκου

H Βέρα Δημακάκου είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων. Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων. Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

Μαριμπέλλα Βογοπούλου

Η Μαριμπέλλα Βογοπούλου είναι ψυχολόγος, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αθηνών. Είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας (Université Paris-8, Γαλλία) με μεταπτυχιακά στη Κλινική Ψυχολογία και τις Ψυχοθεραπείες (Université Paris-8, Γαλλία) και την Διδακτική (ΕΑΠ, Ελλάδα).

Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της για το Post Graduate Diploma in Play Therapy, η οποία πιστοποιείται από τον Διεθνή Οργανισμό Παιγνιοθεραπείας (Play Therapy International) και είναι πιστοποιημένη Practitioner στη LEGO®-Based Therapy (®Bricks for Autism).

Παράλληλα, έχει πραγματοποιήσει τετραετή μετεκπαίδευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και σπουδές στη Συμβουλευτική (Benefit Career Studies). Έχει πολυετή εμπειρία τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε κλινικό πλαίσιο (Kέντρο Ψυχικής Υγείας Περιστερίου, Κέντρο Πρόληψης Γλυφάδας). Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ) και της Play Therapy International (PTI).

Μαριάννα Μιχαλάκη

Η Μαριάνα Μιχαλάκη σπούδασε ψυχολογία στο τμήμα ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α και ειδικεύθηκε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία, στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της “Ψυχολογίας της Υγείας”. Έχοντας αποκτήσει εξειδικευμένη εμπειρία σε ψυχιατρικές κλινικές και παιδικούς σταθμούς σε Ελλάδα και Αγγλία τα τελευταία χρόνια, συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα Αποκατάστασης Λόγου και Μάθησης όπου δουλεύει με παιδιά και εφήβους με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες καθώς και με γονείς. Συνεργάζεται με φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης όπου παρέχει υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού στους μαθητές. Είναι επόπτρια διπλωματικών εργασιών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και είναι υπεύθυνη μαθήματος στο προπτυχιακό τμήμα της Ειδικής Αγωγής και των Προσχολικών Σπουδών στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών. Εργάζεται ιδιωτικά στο γραφείο της, στα Βορειοανατολικά προάστια με παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Βιογραφικό Χρύσας Βαλαμουτοπούλου

Η Χρυσα Βαλαμουτοπουλου ειναι ψυχολογος- οικογενειακη θεραπευτρια. Γεννηθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (M.sc) στη Διαχείριση Κρίσεων Υγείας (Health Crisis Management) του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατευθυνση την Τραυματοθεραπεία. Επιπλέον, εκπαιδεύτηκε στην χρήση ψυχομετρικών εργαλείων και στον τομέα της ειδικής αγωγής. Έχει μετεκπαιδευτεί στη focusing-βιωματική ψυχοθεραπεία (Focusing-Οriented Therapy) κι έχει τον τίτλο του focusing guider. Έχει πολυετή συνεργασία με κέντρα ειδικών θεραπειών και ιδιωτικά σχολεία όπου ασχολείται με παιδιά, εφήβους και οικογένειες. Συμμετέχει στο πρόγραμμα «Σχολές Γονέων και Δια Βίου Μάθησης» του ΙΝΕΔΙΒΙΜ που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και υπήρξε βασικό μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου «Πέτρα και Νερό: 176 δημιουργικές-θεραπευτικές δραστηριότητες για παιδιά» που εκδόθηκε το 2011 από τις εκδόσεις Σαββάλας.

 

Για να ενημερώνεστε για όλα τα Σεμινάρια και Προγράμματα ψυχολογίας που διεξάγουμε μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ: https://psychopedia.gr/seminaria-psychopedia/

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο