Psychopedia.gr

Πως να διαχειριστούμε τη νευρικότητα, τον φόβο και το τρακ.

Μία σοβαρή συνάντηση για δουλειά, αρκεί συχνά για να προκαλέσει ξαφνική νευρικότητα, τρακ, φόβο και εσωτερική ταραχή. Οι προκλήσεις της καθημερινότητας, για παράδειγμα οι δυσκολίες στο επαγγελματικό περιβάλλον προκαλούν τρακ αλλά και εντονότερες εκδηλώσεις.

Αυτή η ανθρώπινη αντίδραση είναι απολύτως φυσιολογική και έχει αναπτυχθεί στην πορεία της ανθρώπινης εξέλιξης. .

Σε τέτοιες καταστάσεις είναι πολύ σημαντική η λειτουργία των μυών. Για να ενεργοποιηθούν χρειάζονται αδρεναλίνη, η οποία εκλύεται σε καταστάσεις κινδύνου και επιφυλακής. Η έκλυση αδρεναλίνης συνοδεύεται από συμπτώματα όπως αύξηση του σφυγμού, εφίδρωση και τάση προς εμετό. Τα επίπεδα αδρεναλίνης που έχoyn εκλυθεί πέφτουν και πάλι διά της σωματικής άσκησης και της κόπωσης.

Ζητούμενο επομένως είναι να βρει κανείς μεθόδους διαχείρισης του τρακ και της νευρικότητας, ώστε να αποφύγει τα χειρότερα, όπως είναι ένα μπλακ άουτ, δηλαδή ένα είδος αδρανοποίησης του εγκεφάλου εξαιτίας του στρες. Χρήσιμη μέθοδος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η κίνηση: μερικά βήματα προς τα εμπρός και προς τα πίσω ή απλά η αλλαγή της στάσης του σώματος ενδέχεται να βοηθήσουν στην εκτόνωση.

Πολύ χρήσιμη μπορεί να φανεί μία πιο ελαφριά, πχ χιουμοριστική προσέγγιση των πραγμάτων. Αυτός ο τρόπος ενδέχεται να βοηθήσει στην εκτόνωση του στρες και να ενισχύσει το αίσθημα ελέγχου των καταστάσεων που καλείται να αντιμετωπίσει κανείς.

Ο έλεγχος του στρες, ουσιαστικά βοηθά στην αποφυγή δυσάρεστων επιπτώσεων στην υγεία. Και αυτό ισχύει διότι, η διαρκής έκλυση αδρεναλίνης και η εγρήγορση που προκαλεί ενδέχεται να οδηγήσουν σε νοσήματα που σχετίζονται με το στρες σε περίπτωση που το άτομο αδυνατεί να εκτονώσει αυτήν την κατάσταση, δηλαδή να μειώσει τα επίπεδα αδρεναλίνης στο σώμα του.

Ενημερωθείτε για τις Εξατομικευμένες Υπηρεσίες Ψυχοθεραπείας του Psychopedia. Θέματα όπως κατάθλιψη, έντονο άγχος, κρίσεις πανικού, προβλήματα στη σχέση, φοβίες, εξάρσεις θυμού, κοινωνικό άγχος μπορούν να αντιμετωπιστούν κατάλληλα και αποτελεσματικά. Αν δεν μπορούμε μόνοι μας να αντιμετωπίσουμε όσα μας δυσκολεύουν μπορούμε να ζητήσουμε την βοήθεια ενός κατάλληλα καταρτισμένου ειδικού Ψυχικής υγείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στα τηλ. 210-6413306, 6934650265 ή να στείλετε το μήνυμα σας στο email: info@psychopedia.gr.

 

Πηγή: premium.paratiritis, iatronet.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο