Το Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας Psychopedia σας προσκαλεί στο Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο: Αυτισμός: Κλινική Αξιολόγηση & Εξατομικευμένη πολυπαραγοντική παρέμβαση.
Το Σεμινάριο είναι πιστοποιημένο κατά το πρότυπο QTL από την ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διεξάγεται από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας Psychopedia.
Είναι βασισμένο σε επιστημονικά τεκμηριωμένα δεδομένα των τελευταίων ετών. Έχει πρακτικό χαρακτήρα, αναλυτικό εκπαιδευτικό υλικό και οι εισηγητές είναι επαρκώς καταρτισμένοι στις αντίστοιχες θεματολογίες.
Έναρξη: Σάββατο 18 Μαΐου 2024
Τόπος Διεξαγωγής: Χώρος Psychopedia.gr, Γεωργίου Βούρη 6 (κοντά στο μετρό, στάση Πανόρμου) Αμπελόκηποι – Αθήνα, 2ος όροφος.
*Eπιπλέον Δυνατότητα Διαδικτυακής παρακολούθησης μέσω της πλατφόρμας Zoom (θα δοθούν αναλυτικές οδηγίες σύνδεσης με την πλατφόρμα παρακολούθησης).
*Επιπλέον Δυνατότητα Ασύγχρονης Παρακολούθησης όλων των ενοτήτων στο δικό σας χρόνο σε βίντεο.
Δίδεται πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για κάθε συνάντηση του σεμιναρίου.
Δίδεται Πιστοποιητικό παρακολούθησης κατά το πρότυπο QTL της ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Απευθύνεται σε: Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και στο άμεσα ενδιαφερόμενο κοινό.
Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 18 ώρες (συμπεριλαμβάνεται η παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο, επιστημονικών άρθρων και η συγγραφή εργασίας).
Κόστος Συμμετοχής: 280 ευρώ/ 240 ευρώ για ανέργους και φοιτητές (Δυνατότητα αποπληρωμής σε 3 δόσεις).
(Απαραίτητη η προσκόμιση των δικαιολογητικών φοίτησης και ανεργίας).
Δυνατότητα έκπτωσης -10% λόγω έγκαιρης δήλωσης συμμετοχής έως 2/5/2024 (εφάπαξ καταβολή του ποσού).
Δεν επιστρέφονται Χρήματα, δυνατότητα αντικατάστασης με άλλα σεμινάρια
Έγκαιρη δήλωση συμμετοχής – Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην ομπρέλα των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν την κοινωνική αλληλεπίδραση, την επικοινωνία και τη συμπεριφορά. Η πολυδιάστατη παρέμβαση στον Αυτισμό είναι εξαιρετικά σημαντική και πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις ατομικές ανάγκες κάθε παιδιού.
Το Εκπαιδευτικό σεμινάριο έχει ως στόχο τη διαχείριση δυσκολιών όπως η σίτιση και η αισθητηριακή επεξεργασία και ολοκλήρωση. Συγκεκριμένα, θα γίνει αναφορά σε όλους τους σημαντικούς τρόπους παρέμβασης που χρειάζεται να έχει ένας θεραπευτής μέσα στην κλινική πρακτική του.
Παράλληλα θα εστιάσουμε στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής οργάνωσης του παιδιού με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και θα παρουσιαστούν προτάσεις ένταξης στην ομάδα.
Ακόμη με την εκμάθηση κατάλληλων τεχνικών Συμβουλευτικής και Ψυχοεκπαίδευσης στόχος είναι να ενεργοποιήσουμε και να καθοδηγήσουμε αποτελεσματικά τους γονείς και τους φροντιστές στη διαχείριση των παιδιών με ΔΑΦ. Θα γίνει Διεπιστημονική προσέγγιση των δυσκολιών ενός παιδιού με διάγνωση Διαταραχών Αυτιστικού φάσματος μέσα από σύγχρονες προσεγγίσεις, βιωματικές ασκήσεις και μελέτες περίπτωσης.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ:
Σάββατο 18 Μαΐου 2024 11.00-14.00
1η Ενότητα: Διαταραχές σίτισης στα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού
• Τι είναι η σίτιση;
• Επιλεκτική Πρόσληψη τροφής ή Ολική Άρνηση τροφής.
• Παράγοντες που επηρεάζουν τη σίτιση.
• Ο ρόλος των γονέων.
• Αξιολόγηση
• Γενικές Αρχές παρέμβασης.
• Μελέτη Περίπτωσης
Εισηγήτρια: Αλεξάνδρα Βασιλάκη Λογοθεραπεύτρια BSc
Κυριακή 19 Μάϊου 2024 11.00-14.00
2η Ενότητα: Εργοθεραπεία και αισθητηριακή ολοκλήρωση στον Αυτισμό
• Ορισμός – Ο ρόλος της Εργοθεραπείας στον Αυτισμό μέσα από την αισθητηριακή ολοκλήρωση.
• Στοχοθεσία εργοθεραπείας
• Αξιολόγηση
• Αισθητηριακή ολοκλήρωση
• Πρώιμη παρέμβαση
Εισηγήτρια: Κωνσταντίνα Τσάλλα Εργοθεραπευτρια SI
Σάββατο 1 Ιουνίου 2024 11.00-14.00
3η Ενότητα: Συναισθηματική αγωγή στον Αυτισμό
• Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική γονέων, Φροντιστών και εκπαιδευτικών ως προς τη διερεύνηση συναισθημάτων – Ενσυναίσθηση.
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με αυτισμό.
• Προτάσεις ένταξης στην ομάδα.
Εισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος με εξειδίκευση στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων.
Σάββατο 8 Ιουνίου 2024 11.00-14.00
4η Ενότητα: Συμβουλευτική και Ψυχοεκπαίδευση γονέων παιδιών με Αυτισμό
• Διαγνωστικά κριτήρια , κατανόηση των δυσκολιών της διαταραχής και τι συνεπάγεται.
• Αποδοχή της διάγνωσης και ενεργητική ακρόαση.
• Ενίσχυση από τους γονείς των δεξιοτήτων του παιδιού (επικοινωνία, αλληλεπίδραση, κοινωνικές δεξιότητες, δεξιότητες καθημερινής ζωής).
• Οργάνωση της καθημερινότητας του οικογενειακού περιβάλλοντος.
• Διαχείριση δυσλειτουργικών συμπεριφορών του παιδιού.
Εισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος με εξειδίκευση στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων.
Για την κατοχύρωση της θέσης σας μπορείτε κάνετε την πληρωμή σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετεί (ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε απλά το επώνυμο σας):
Τράπεζα Πειραιώς:
5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Alpha Bank:
142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Εθνική:
132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου
Τράπεζα Eurobank:
0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6983155.
Αν χρειαστείτε περισσότερες πληροφορίες που αφορούν το πρόγραμμα ή τη συμμετοχή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε στα στοιχεία επικοινωνίας παρακάτω:
email: info@psychopedia.gr
τηλ. 210-6983155, 6934650265, 6932564251
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ:
Βιογραφικό Βέρας Δημακάκου
H Βέρα Δημακάκου είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων. Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων. Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τεστ.
Βιογραφικό Αλεξάνδρας Βασιλάκη
Πτυχιούχος ΑΤΕΙ Ηπείρου-Τμήμα Λογοθεραπείας. Κατέχει πιστοποίηση σε διάφορες εκπαιδεύσεις, κάποιες από τις οποίες είναι η μέθοδος «SOS Approach to Feeding», η εκπαίδευση «Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach», η μέθοδος Phoneme Touch and Say™ και το πρωτοκόλλο M.O.R.E., ενώ συμμετείχε στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού με αναρτημένη ανακοίνωση με θέμα «Διαταραχές Σίτισης στις ΔΑΦ-Μελέτη Περίπτωσης».
Από το 2014 εως σήμερα εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στο κέντρο Επινόηση,όπου αναλαμβάνει παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία,Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, Ομιλίας και Άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα καθώς και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε κέντρο ημέρας και πιο συγκεκριμένα στην πρώιμη παρέμβαση για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Βιογραφικό Κωνσταντίνας Τσάλλα
Η Κωνσταντίνα Τσάλλα είναι απόφοιτος του τμήματος εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας και τελειόφοιτη του μεταπτυχιακού «Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας» του τμήματος Ιατρικής του ΑΠΘ. Επίσης είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών Ελλάδος και ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Τα τελευταία χρόνια έχει διοριστεί και εργάζεται ως μόνιμη εργοθεραπεύτρια σε ειδικό σχολείο, ως εξωτερική συνεργάτης σε κέντρα ειδικών θεραπειών και ως καθηγήτρια στο τμήμα εργοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολεγίου. Κατέχει πιστοποιήσεις σε διάφορες εξειδικεύσεις, ενδεικτικά αναφέρονται «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση» «Θεραπευτική Ακρόαση», «DIR και DIRFLoortime» κ.ά. Είναι κάτοχος της Παιδαγωγικής κ Διδακτικής Επάρκειας του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Τα τελευταία 11 έτη εργάζεται και εξειδικεύεται στο χώρο με κλινική εμπειρία σε ενήλικες και παιδιά με ψυχιατρικές και αναπτυξιακές διαταραχές.