Psychopedia.gr

NEO Σεμινάριο: “Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος”. 26/1/2019

To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείο Παιδείας  σας προσκαλεί στο Νέο Εκπαιδευτικό του Σεμινάριο με θέμα: “Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος” . Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο 26/1/2019, ώρα: 11:00-14:00.

Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Skype και Ασύγχρονης Παρακολούθησης (Αποστολή βιντεσκοπημένης της εισήγησης).

Eνότητες που θα αναπτυχθούν:

• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών

Eισηγήτριες: Παπαδοπούλου Χρύσα Εργοθεραπευτρια & Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια.

Κόστος συμμετοχής: 35 ευρώ/ 30 ευρώ (για ανέργους και φοιτητές).

Τόπος Διεξαγωγής: Αχιλλέα Παράσχου 98-100 Γκύζη, κοντά στο μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα.

Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Skype και Ασύγχρονης Παρακολούθησης (Αποστολή βιντεσκοπημένης της εισήγησης).

Θα δοθεί  ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε ενότητα και Βεβαίωση παρακολούθησης.

Για την πληρωμή του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου όπως κάνετε την κατάθεση σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετούν:

Τράπεζα Πειραιώς:

5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου  
 
Τράπεζα Alpha Bank:
142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Εθνική:

132/002980-76

ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076

Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Eurobank:

0026-0099-37-0200741882

IBAN: GR8602600990000370200741882

Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 210-6413306.

Βιογραφικό Χρυσούλας Παπαδοπούλου

Η Χρυσούλα Παπαδοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τον Πόντο. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, προσανατολίστηκε κυρίως στην θεωρία και πρακτική της Εργοθεραπείας, σε ενήλικα άτομα, κυρίως με Ψυχικές διαταραχές.

Από την αποφοίτησή της, το 2009, έως τώρα, έχει μαθητεύσει πλάι σε καταξιωμένους  παιδιατρικούς θεραπευτές, με τους οποίους και έχει συνεργαστεί, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Πάτρα, παρέχοντας τις υπηρεσίες της, σε παιδιά και εφήβους, κυρίως με αναπτυξιακές διαταραχές, αλλά και με μαθησιακές δυσκολίες ή νευρολογικές διαταραχές. Έχοντας στο ενεργητικό της, χρόνια εμπειρίας στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδία με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, σχεδιάζει συνεδρίες στις οποίες οι γονείς/φροντιστές έχουν ενεργό ρόλο, ώστε, μέσω της εκπαίδευσης των τελευταίων, να επιτευχθεί η ομαλή λειτουργία της οικογένειας στην καθημερινότητα.

Η θεραπευτική πρακτική της, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα, βασίζεται στις αρχές της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης  (S.I., Ελληνική Εταιρία για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, University of Southern California Division Of Occupational Science And Therapy And Western Psychological Services), του D.I.R / Floortime, καθώς και της Κινησιοπαιδαγωγικής μεθόδου Sherborne ( Sherborne Developmental Movement, International Sherborne Co-Operation ISCO). Παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιεί εργαλεία, όπως το πρόγραμμα T.E.A.C.C.H., το Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Καρτών (PECS), διάφορα εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας ( π.χ. The Grid 2) κ.

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο