Psychopedia.gr

ΝΕΟ E – Learning Σεμινάριο: Πρακτική στην Πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

To Psychopedia Κέντρο Eκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας σας προσκαλεί στο ΝΕΟ E – Learning Εκπαιδευτικό Σεμινάριο: Αυτισμός Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση.

Τρόπος Παρακολούθησης από το σπίτι: Αποστολή του βιντεοσκοπημένου υλικού της εισήγησης στο email σας, με επιπλέον ηλεκτρονικό υλικό σημειώσεων σε μορφή pdf. (Έχετε τη δυνατότητα εφόσον προκύψουν απορίες – ερωτήσεις από την παρακολούθηση της εισήγησης να μας τις στείλετε στο info@psychopedia.gr, ώστε να απαντηθούν από την εισηγήτρια).

Δίδεται Βεβαίωση Παρακολούθησης και Εκπαιδευτικό υλικό.

Τo βίντεο των εισήγησης οι συμμετέχοντες το παρακολουθούν στο δικό τους χρόνο.

 

Σε ποιους απευθύνεται: Ψυχολόγους και Ειδικούς Ψυχικής υγείας, Ειδικούς παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Εκπαιδευτικούς και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Κόστος Συμμετοχής: 30 ευρώ

 

Ο Αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η Δ.Α.Φ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με Δ.Α.Φ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

Ενότητες που περιλαμβάνονται:

• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών

 

Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

 

Για να λάβετε τo βίντεο της εισήγησης και το εκπαιδευτικό υλικό  μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετεί (ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε απλά το επώνυμο σας):

Τράπεζα Πειραιώς:

5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Alpha Bank:

142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Εθνική:

132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Eurobank:

0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα

 

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ TOY PSYCHOPEDIA:

http://psychopedia.gr/category/seminaria/

Εγγραφείτε και εσείς στο Newsletter μας ή στείλε το email σας στο info@psychopedia.gr για να ενημερώνεστε για τις προσφορές των μελών μας!

 

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο