Psychopedia.gr

ΝΕΟ E – Learning Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Αυτισμός Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση

To Psychopedia Κέντρο Eκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας σας προσκαλεί στο ΝΕΟ E – Learning Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με θέμα: Αυτισμός: Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση.

Τρόπος Παρακολούθησης από το σπίτι: Αποστολή του βιντεοσκοπημένου υλικού των εισηγήσεων στο email σας, με επιπλέον ηλεκτρονικό υλικό σημειώσεων σε μορφή pdf. (Έχετε τη δυνατότητα εφόσον προκύψουν απορίες – ερωτήσεις από την παρακολούθηση της εισήγησης να μας τις στείλετε στο info@psychopedia.gr, ώστε να απαντηθούν από την εισηγήτρια).

Δίδεται Βεβαίωση Παρακολούθησης και Εκπαιδευτικό υλικό. Τα βίντεο των εισηγήσεων οι συμμετέχοντες τα παρακολουθούν στον δικό τους χρόνο.

Διάρκεια Βιντεοσκοπημένης Παρακολούθησης (5 εισηγήσεις): 10 ώρες και 35 λεπτά

 

Ο Αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η Δ.Α.Φ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με Δ.Α.Φ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

Σε ποιους απευθύνεται: Ψυχολόγους και Ειδικούς Ψυχικής υγείας, Ειδικούς παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Εκπαιδευτικούς και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

Συνολικό κόστος προγράμματος: 150 ευρώ (ΠΡΟΣΦΟΡΑ)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

• Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
• Τύποι Φάσματος Αυτισμού
• Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
• Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
• Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
• Προσέγγιση των εκπαιδευτικών

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

2. Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις

• Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας
• Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
• Πως μπορούν οι ειδικοί να προσεγγίσουν ένα παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότηας;
• Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
• Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
• Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων

 

3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού

• Mη λεκτική επικοινωνία
• Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
• Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
• Τρόποι παρέμβασης
• Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων

Eισηγήτρια:  Αλεξάνδρα Βασιλάκη, Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

 

4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών

Eισηγήτρια: Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

 

5. Συναισθηματική αγωγή και αυτισμός

• Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική γονέων, Φροντιστών και εκπαιδευτικών ως προς τη διερεύνηση συναισθημάτων -ενσυναίσθηση
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με αυτισμό. Προτάσεις ένταξης στην ομάδα

Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

 

Για να λάβετε τα βίντεο των εισηγήσεων και το εκπαιδευτικό υλικό τους μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετεί (ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε απλά το επώνυμο σας):

Τράπεζα Πειραιώς:

5091093829771
ΙΒΑΝ: GR40 0172 0910 0050 9109 3829 771
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Alpha Bank:

142002002013444
ΙΒΑΝ: GR2201401420142002002013444
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Εθνική:

132/002980-76
ΙΒΑΝ: GR4101101320000013200298076
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Eurobank:

0026-0099-37-0200741882
IBAN: GR8602600990000370200741882
Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα

 

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ TOY PSYCHOPEDIA:

http://psychopedia.gr/category/seminaria/

Εγγραφείτε και εσείς στο Newsletter μας ή στείλε το email σας στο info@psychopedia.gr για να ενημερώνεστε για τις προσφορές των μελών μας!

 

 

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΩΝ

Βιογραφικό Βέρας Δημακάκου

H Βέρα Δημακάκου  είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες,προβλήματα συμπεριφοράς,μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων.Η επιμόρφωση  της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων  ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς  και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

Βιογραφικό Αλεξάνδρας Βασιλάκη

Πτυχιούχος ΑΤΕΙ Ηπείρου-Τμήμα Λογοθεραπείας. Κατέχει πιστοποίηση στην εκπαίδευση της μεθόδου Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach , της μεθόδου Phoneme Touch and Say™  και  του πρωτοκόλλου  M.O.R.E., ενώ συμμετείχε στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού με αναρτημένη ανακοίνωση με θέμα «Διαταραχές Σίτισης στις ΔΑΦ-Μελέτη Περίπτωσης».

Από το 2014 εως σήμερα εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στο κέντρο Επινόηση,όπου αναλαμβάνει παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία,Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, Ομιλίας και Άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα καθώς και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.

Επίσης εργάζεται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Προσαρμοσμένων Δρ/των ΑΛΜΑ ως Λογοθεραπεύτρια στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας  για παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και νοητική υστέρηση.

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο