Psychopedia.gr

Η εσωτερική παρακίνηση δείχνει την έφεση των παιδιών στα μαθήματα

Μελέτες έχουν αποδείξει τη δύναμη της εσωτερικής παρακίνησης. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά είναιπερισσότερο πιθανό να είναι  δημιουργικά και να θέτουν στόχους. Είναι λογικό ότι τα εσωτερικά κίνητραμπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να κάνουν καλύτερα τα σχολικά μαθήματα που τους ενδιαφέρουνΑν τους αρέσει το γράψιμοθα γίνουν οι καλύτεροι συγγραφείς και αν θέλουν μαθηματικάθα είναι καλύτερα στα μαθηματικά  κάπως έτσι λειτουργεί η εσωτερική παρακίνηση. Αυτή είναι η λογική των προγραμμάτων που ενθαρρύνουν τα παιδιά να μελετήσουν τα μαθήματα που κερδίζουν την προσοχή και το ενδιαφέρον τους.

Επίσης η εσωτερική παρακίνηση είναι κατά πολύ μεγαλό ποσοστό βέβαιο ότι οδηγεί τα παιδιά στην επιτυχία, στοιχείο το οποίο πολύ δύσκολά μπορούν να το μάθουν ή να το διδαχθούν από κάπου αλλού. Αυτό απέδειξε και η σχετική έρευνα την οποία πραγματοποίησαν Καναδοί ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Quebec με θέμα μελέτης την ανάπτυξη των παιδιών.

Η έρευνα έγινε σε ένα δείγμα 1.478 παιδιών και ουσιαστικά μέτρησε ολόκληρη την οικογένεια των παιδιών δηλαδή την προσωπικότητα, τη μόρφωση και το τι έχει καταφέρει ο καθένας σε ένα ηλικιακό φάσμα από 5 μηνών έως και 15 ετών. Παράλληλα οι ερευνητές χρησιμοποίησαν και τα δεδομένα τα οποία πήραν από τις απαντήσεις που έδωσαν τα παιδιά σχετικά με το πόσο ισχυρό είναι το κίνητρο τους για να μελετήσουν το μάθημα των μαθηματικών.

Δείτε το Νέο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο του Psychopedia.gr με θέμα: “Εφαρμογή του Mindfulness σε παιδιά στην τάξη ή στην ομάδα” Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να ενημερωθείτε:

16/12/2017 ΝΕΟ Σεμινάριο: Εφαρμογή του Mindfulness σε παιδιά στην τάξη ή στην ομάδα

Τα αποτέλεσμα της  έρευνας έδειξαν ότι τα παιδιά τα οποία είχαν εσωτερική παρακίνηση αποδείχθηκαν καλύτερα στα μαθηματικά. Το σημαντικό βέβαια στοιχείο της έρευνας δεν ήταν αυτό, αλλά το ότι τα παιδιά με την υψηλότερη βαθμολογία στα μαθηματικά κατέληξαν ότι τους αρέσει περισσότερο το συγκεκριμένο μάθημα και επιθυμούν να αυξήσουν το χρόνο μελέτης του.

Ίσως το πολυτιμότερο συμπέρασμα από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνονται παρεμβάσεις στα παιδιά για το πιο μάθημα είναι καλό και χρήσιμο και πιο δεν έχει να προσφέρει τίποτα στα χρόνια του σχολείου. Με αυτό τον τρόπο εμποδίζεται η εσωτερική παρακίνηση των παιδιών και ουσιαστικά μπαίνει εμπόδιο στην έφεση και στις δυνατότητες που μπορεί να έχει ένα παιδί σε ένα συγκεκριμένο μάθημα, το οποίο μπορεί να το οδηγήσει στο μέλλον στην επιλογή μιας  κατηγορίας σπουδών ή ανάλογης επαγγελματικής κατεύθυνσης.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο