Psychopedia.gr

Aπλές ασκήσεις για να τιθασεύσετε το άγχος σας!

Όλοι γνωρίζουμε τις επιπτώσεις του άγχους στην υγεία μας. Όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει αϋπνία, πονοκεφάλους, καρδιακές παθήσεις και υψηλή αρτηριακή πίεση, αλλά επίσης μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή μας και τις σχέσεις μας με τους άλλους.

Υπάρχουν πολλοί, επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι, για την καταπολέμηση του στρες. Αλλά κάθε μέθοδος δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο για κάθε προσωπικότητα.

Εκτός από τις ιατρικές συμβουλές, υπάρχουν και μερικά απλά πράγματα που μπορούν να μας βοηθήσουν να περιορίσουμε το άγχος μας, τα οποία υπάρχουν μέσα στην καθημερινότητά μας και σχετίζονται με την άσκηση.

Μερικές εύκολες ιδέες
Ακούγεται παράξενο, αλλά πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι κάνουν το καλύτερο καθάρισμα του σπιτιού τους, όταν είναι αγχωμένοι. Για παράδειγμα, το τρίψιμο του μπάνιου ή η ηλεκτρική σκούπα μπορεί να απελευθερώσουν πολύ άγχος.

Το άγχος μερικές φορές χρειάζεται ένα φυσικό τρόπο για να κινηθεί έξω από το σώμα σας. Η μουσική και ο χορός, μπορεί να λειτουργήσουν καταπραϋντικά όταν υπάρχει μεγάλη ένταση.

Φορέστε τα ακουστικά σας ακούγοντας μουσική και διαβάζοντας ένα βιβλίο, ξαπλωμένοι στον καναπέ, όταν είστε μόνοι.

Αρχίστε να ονειροπολείτε. Μπορείτε να το κάνετε οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Τα όνειρα και οι όμορφες σκέψεις μειώνουν το στρες και δημιουργούν αισιοδοξία.

Καθήστε δίπλα από μια φωτιά. Ένα τζάκι, μια σόμπα με ξύλα το χειμώνα, φέρνουν ηρεμία.

Φωνάξτε μέσα στο αυτοκίνητο – όταν είστε μόνοι. Κανείς δεν σας ακούει και οι κραυγές είναι γνωστό ότι εκτονώνουν.

Βγάλτε βόλτα το σκύλο σας. Εάν δεν έχετε δικό σας, γίνετε εθελοντής για το σκύλο του γείτονα.

Περπατήστε στη φύση. Ο περίπατος σε ένα κοντινό πάρκο ή σε μια ήσυχη περιοχή με δέντρα και φυτά το βράδυ ή ένα ωραίο πρωινό, θα μειώσει τον εκνευρισμό σας.

Eνημερωθείτε για τη ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ Διαχείρισης Άγχους και Μετάπτωσης της Διάθεσης από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia. Έναρξη: 18/3/2019. Στο σεμινάριο θα δοθούν εξατομικευμένες προτάσεις αντιμετώπισης του Άγχους και της μειωμένης διάθεσης και σχετικό υλικό.

Μέσα από τη συζήτηση, τα βίντεο που θα προβληθούν και τις πρακτικές θα εφαρμοστούν θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα πως λειτουργούν τα συναισθήματα μας και πως μπορούμε να τα διαχειριστούμε ώστε να αποκτήσουμε μια καλή Ψυχική Ανθεκτικότητα. Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ: https://psychopedia.gr/omada-diacheirisis-agchoys-kai-metaptosis-tis-diathesis-enarxi-18-3-2019/

Προσευχηθείτε. Ανεξάρτητα από τις θρησκευτικές σας πεποιθήσεις, έχει αποδειχθεί ότι η προσευχή ηρεμεί.

Μαγειρέψτε. Αν σας αρέσει η μαγειρική, είναι το καλύτερο αγχολυτικό. Αν μέχρι τώρα δεν έχετε ιδέα, είναι ένας καλός λόγος να το ξεκινήσετε.

Παίξτε παιχνίδια. Επιτραπέζια, με παρέα, ηλεκτρονικά, οτιδήποτε.

Δοκιμάστε το ράψιμο. Είναι χρήσιμο, δίνει ικανοποίηση και απομακρύνει τον εκνευρισμό.

Ξεκινήστε το «scrabble». Ανήκει και αυτό στα παιχνίδια, αλλά το συγκεκριμένο έχει ιδιαίτερα ευεργετική επίδραση.

Ζωγραφίστε. Δεν έχει σημασία ιί, ούτε το ταλέντο σας. Η όλη διαδικασία θα παρασύρει μακριά έστω και για λίγο το άγχος.

Τραγουδήστε. Στο σπίτι, στο μπάνιο, στο περπάτημα. Το τραγούδι εκτονώνει και χαρίζει προσωρινή ευδιαθεσία.

Μιλήστε και παίξτε με παιδιά. Η παρέα των παιδιών, μπορεί να σας κάνει να ξεχάσετε για λίγο όλες σας τις σκοτούρες και να σας δώσει μεγάλη ευχαρίστηση.

 

Πηγή: iatronet.gr

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο