Psychopedia.gr

Αυτισμός-Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση – Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: Έναρξη: 24/11/2018.

To Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, πιστοποιημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείο Παιδείας  σας προσκαλεί στο Νέο Εκπαιδευτικό του Πρόγραμμα με θέμα: “Αυτισμός: Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση”. Ημερομηνία έναρξης: Σάββατο 24/11/2018.

Ο αυτισμός αποτελεί μια Νευροαναπτυξιακή διαταραχή που απαιτεί σωστή και έγκαιρη παρέμβαση. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες διαταραχές της παιδικής ηλικίας, είναι σημαντικό να γίνεται νωρίς η διάγνωση της διαταραχής και ο καθορισμός των σημείων που εντοπίζονται οι μεγαλύτερες δυσκολίες στο άτομο.

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) υπάγεται στην «ομπρέλα» των αναπτυξιακών διαταραχών που επηρεάζουν σφαιρικά τους τομείς ανάπτυξης του ατόμου και εμφανίζονται από την πρώιμη παιδική ηλικία, πριν το 3ο έτος. Η Δ.Α.Φ περιγράφεται και ορίζεται από τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του ατόμου με Δ.Α.Φ και τη λειτουργικότητά του στο κοινωνικό περιβάλλον. Οι ελλείψεις σε αυτούς τους τομείς μπορούν να εμφανιστούν με διαφορετικό βαθμό σοβαρότητας, κατά περίπτωση και ηλικία, ενώ σε κάθε άτομο δεν εμφανίζονται όλα τα χαρακτηριστικά.

Σε ποιους απευθύνεται: Ψυχολόγους και Ειδικούς Ψυχικής υγείας, Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές και το ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Σάββατο 24/11/2018 ώρα 11:00-14:00
1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
• Βασικά χαρακτηριστικά Αυτιστικού φάσματος
• Τύποι Φάσματος Αυτισμού
• Κλινικά χαρακτηριστικά και συμπτώματα
• Επίδραση του αυτισμού στην ζωή του ατόμου
• Επικοινωνία-Κοινωνική αλληλεπίδραση-Συναισθήματα-Γνωστικές δυσκολίες
• Προσέγγιση των εκπαιδευτικών
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 8/12/2018 ώρα 11:00-14:00
2. Αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας- Κατάλληλες παρεμβάσεις
• Σύγχρονα Διαγνωστικά κριτήρια αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας
• Επικοινωνία, κοινωνική αλληλεπίδραση, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, γνωστικές δυσκολίες
• Πως μπορούν οι ειδικοί να προσεγγίσουν ένα παιδί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότηας;
• Κατάλληλη διαχείριση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας από Παιδαγωγούς – Εκπαιδευτικούς
• Ψυχοεκπαίδευση γονέων και κοινωνικού περιβάλλοντος
• Η ιδιαιτερότητα του εφήβου με Αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 12/1/2019 ώρα 11:00-14:00
3. Tα τρία βασικά επικοινωνιακά στάδια στο φάσμα του αυτισμού
• Mη λεκτική επικοινωνία
• Λιγες επικοινωνιακές δεξιότητες και χαμηλή γλωσσική ανάπτυξη
• Επικοινωνιακη διΑθεση-Πραγματολογικες δυσκολίες
• Τρόποι παρέμβασης
• Βιωματικά με ανάλυση περιπτώσεων
Eισηγήτρια: Ειρήνη Παπαλιού, Εξειδικευμένη Λογοθεραπεύτρια στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
Σάββατο 26/1/2019 ώρα 11:00-14:00
4. Πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
• Αξιολόγηση
• Σχεδιασμός
• Παρέμβαση
• Βιωματικό σεμινάριο μέσα από παρουσίαση περιστατικών
Eισηγήτρια: Παπαδοπούλου Χρύσα Εργοθεραπευτρια & Πεντάρη Κωνσταντίνα Λογοθεραπεύτρια

Σάββατο 9/2/2019 ώρα 11:00-14:00
5. Συναισθηματική αγωγή και αυτισμός
• Ψυχοεκπαίδευση και Συμβουλευτική γονέων, Φροντιστών και εκπαιδευτικών ως προς τη διερεύνηση συναισθημάτων -ενσυναίσθηση
• Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί με αυτισμό. Προτάσεις ένταξης στην ομάδα
Eισηγήτρια: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

Σάββατο 23/2/2018 ώρα 11:00-14:00
6. Η εφαρμογής της Παιγνιοθεραπείας στον Αυτισμό 
• Το παιχνίδι και ο ρόλος του στα παιδιά (Ποιες ικανότητες ενεργοποιούνται) – Τα είδη παιχνιδιού κατά τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών
• Ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν στο παιχνίδι τα παιδιά με αυτισμό – Ερμηνευτικές υποθέσεις για τις δυσκολίες αυτές
• Τι είναι η παιγνιοθεραπεία (στόχοι, κοινό, θεραπευτικά εργαλεία) και ευρήματα για την αποτελεσματικότητά της κατά την παρέμβαση στον αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
• Τα νευροβιολογικά μοντέλα του αυτισμού και η αξιοποίηση αυτών μέσω της παιγνιοθεραπείας
• Στρατηγικές παρέμβασης μέσω παιγνιοθεραπείας στα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας – Η θεραπευτική σχέση μέσα στην παιγνιοθεραπεία
• Μελέτη περίπτωσης
Eισηγήτρια: Μαριμπέλλα Βογοπούλου,Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μc Κλινικής Ψυχολογίας, Université Paris 8,France)
Certified Practitioner in Therapeutic Play Skills (Play Therapy International)

 

Τόπος Διεξαγωγής: Αχιλλέα Παράσχου 98-100, κοντά στο μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα

Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω Skype και Ασύγχρονης Παρακολούθησης (Αποστολή βιντεσκοπημένης της εισήγησης)

 

Συνολικό κόστος προγράμματος: 180 ευρώ συνολικά (Δυνατότητα 2 δόσεων), 150 ευρώ για φοιτητές και Ανέργους  (Δυνατότητα 2 δόσεων)

Κόστος μεμονωμένης ενότητας: 35 ευρώ

Δεν επιστρέφονται χρήματα – Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο σεμινάριο

 

Θα δοθεί  ηλεκτρονικό υλικό σε κάθε ενότητα και Βεβαίωση παρακολούθησης

Για την πληρωμή του Εκπαιδευτικού Προγράμματος όπως κάνετε την κατάθεση σας σε όποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς σας εξυπηρετούν:

Τράπεζα Πειραιώς:
5085-073367500
ΙΒΑΝ: GR41 0172 0850 0050 8507 3367 500
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Alpha Bank:
525-002101-044840
ΙΒΑΝ: GR95 0140 5250 5250 0210 1044 840
Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Εθνική:

155/679543-99

ΙΒΑΝ: GR5301101550000015567954399

Δικαιούχος: Σταυρούλα Γεωργακοπούλου

Τράπεζα Eurobank:

0026-0392-26-0100819333

IBAN: GR4102603920000260100819333

Δικαιούχος: Γεωργακοπούλου Κωνσταντίνος-Σταυρούλα

 

Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση σας καθώς και για το σε ποια Τράπεζα έγινε ώστε να δηλώσουμε το όνομα σας με ένα μήνυμα στο info@psychopedia.gr ή με ένα τηλ. στο 210-6413306.

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: info@psychopedia.gr
τηλ.6934650265, 6932564251

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

Βιογραφικό Βέρας Δημακάκου

H Βέρα Δημακάκου  είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες,προβλήματα συμπεριφοράς,μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων.Η επιμόρφωση  της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων  ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς  και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

Βιογραφικό Ειρήνης Παπαλιού

Πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Ηπείρου-Τμήμα Λογοθεραπείας. Κάτοχος MSc in Human  Communication Sciences (Master)  από το Πανεπιστήμιο “University of Newcastle upon Tyne” Αγγλίας, Κάτοχος Postgraduate Diploma in  Autism από το University of Strathclyde (2ετής εξειδίκευση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος).

Από το 2007 έως σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως Λογοθεραπεύτρια όπου αναλαμβάνει παιδιά με Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, ομιλίας και άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία καθώς και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Eπίσης αναλαμβάνει εποπτείες σε νέους συναδέλφους στο χώρο της Ειδικής αγωγής.

Βιογραφικό Χρυσούλας Παπαδοπούλου

Η Χρυσούλα Παπαδοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και κατάγεται από τον Πόντο. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, προσανατολίστηκε κυρίως στην θεωρία και πρακτική της Εργοθεραπείας, σε ενήλικα άτομα, κυρίως με Ψυχικές διαταραχές.

Από την αποφοίτησή της, το 2009, έως τώρα, έχει μαθητεύσει πλάι σε καταξιωμένους  παιδιατρικούς θεραπευτές, με τους οποίους και έχει συνεργαστεί, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Πάτρα, παρέχοντας τις υπηρεσίες της, σε παιδιά και εφήβους, κυρίως με αναπτυξιακές διαταραχές, αλλά και με μαθησιακές δυσκολίες ή νευρολογικές διαταραχές. Έχοντας στο ενεργητικό της, χρόνια εμπειρίας στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδία με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, σχεδιάζει συνεδρίες στις οποίες οι γονείς/φροντιστές έχουν ενεργό ρόλο, ώστε, μέσω της εκπαίδευσης των τελευταίων, να επιτευχθεί η ομαλή λειτουργία της οικογένειας στην καθημερινότητα.

Η θεραπευτική πρακτική της, σε ατομικά και ομαδικά προγράμματα, βασίζεται στις αρχές της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης  (S.I., Ελληνική Εταιρία για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, University of Southern California Division Of Occupational Science And Therapy And Western Psychological Services), του D.I.R / Floortime, καθώς και της Κινησιοπαιδαγωγικής μεθόδου Sherborne ( Sherborne Developmental Movement, International Sherborne Co-Operation ISCO). Παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιεί εργαλεία, όπως το πρόγραμμα T.E.A.C.C.H., το Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Καρτών (PECS), διάφορα εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας ( π.χ. The Grid 2) κ.

Bιογραφικό Κωνσταντίνας Πεντάρη

Η Κωνσταντίνα Πεντάρη, σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, από όπου και αποφοίτησε το 2011. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους, που παρουσιάζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, στην γλώσσα, ή στην ομιλία, (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Σύνδρομο Ρετ, Εγκεφαλική Παράλυση, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Τραυλισμό, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Καθυστέρηση, Μαθησιακές Δυσκολίες, Λεκτική Δυσπραξία, Φωνολογικές-Αρθρωτικές δυσκολίες), σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες. Έχει μετεκπαιδευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Συμπεριφοράς  και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων.

Ιδιαίτερη έμφαση, έχει δώσει στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω του παιχνιδιού, όπου και χρησιμοποιεί, το πρόγραμμα  Marte meo, την μέθοδο  DIR – Floortime, την Κινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne, το Αυθεντικό Παιχνίδι και το Θεατρικό παιχνίδι.

Επιπλέον, ασχολείται με την πρώιμη παρέμβαση, κυρίως παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και με την εκπαίδευση των γονέων σε σχέση με τις δυσκολίες στην αλληλεπιδραση, την επικοινωνία, τον λόγο και την ομιλία των παιδιών τους.

Μερικά από τα εργαλεία χρησιμοποιεί  είναι, το πρόγραμμα Derbyshire Language Scheme, το πρόγραμμα TEACCH, το συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας P.E.C.S, τις Κοινωνικές Ιστορίες, Comic Strip Conversations κ.α.

Βιογραφικό Μαριμπέλας Βογοπούλου

Η Μαριμπέλλα Βογοπούλου-Στρογγυλού είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας (Université Paris-8, Γαλλία) με μεταπτυχιακό στη Κλινική Ψυχολογία και τις Ψυχοθεραπείες (Université Paris-8, Γαλλία). Έχει κάνει τετραετή εκπαίδευση στη συστημική θεραπευτική προσέγγιση στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και είναι κάτοχος του Post Graduate Certificate in Therapeutic Play Skills (Play Therapy International). Παράλληλα έχει πτυχίο Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΕΚΠΑ, Ελλάδα), μεταπτυχιακό στη Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης γλώσσας (ΕAΠ, Ελλάδα) και πολυετή εμπειρία τόσο εκπαιδευτική όσο και κλινική.

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Δέχομαι να αποθηκευτούν οι πληροφορίες μου από το website αυτό ώστε να μπορέσει να επεξεργαστεί το αίτημα μου

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο