Psychopedia.gr

Εκπαίδευση στην ανάπτυξη Ατομικών & Κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί: ΝΕΟ Επιμορφωτικό Πρόγραμμα

Σας καλοσωρίζουμε στο νέο Επιμορφωτικό σεμινάριο του του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Psychopedia.gr, αναγνωρισμένου από το Υπουργείο Παιδείας,

με θέμα:

Εκπαίδευση στην ανάπτυξη Ατομικών & Κοινωνικών δεξιοτήτων στο παιδί

το οποίο ξεκινάει στις 30 Σεπτεμβρίου 2017 μέχρι τις 4 Νοεμβρίου 2017.

Χώρος Διεξαγωγής: Psychopedia.gr, Αχιλλέα Παράσχου 100, πλησίον μετρό Αμπελοκήπων, Αθήνα.

Δυνατότητα SKYPE παρακολούθησης

Το μαθησιακό στυλ είναι μια πολυδιάστατη έννοια η οποία βασίζεται στις νοητικές ικανότητες, την προσωπικότητα, το φύλο, το πολιτιστικό πλαίσιο και τις γνωστικές διεργασίες του ατόμου.

Για να επιτευχθεί αποτελεσματικότερη εκπαίδευση είναι σημαντικό να γνωρίζουμε όχι μόνο το αντικείμενο που διδάσκουμε αλλά και ποιους διδάσκουμε.

Ο ρόλος μας εκτός από το να παρέχουμε γνώσεις, είναι να βοηθήσουμε το κάθε παιδί να αναπτύξει τις ικανότητές του, ατομικές και κοινωνικές.

Κάθε μαθητής μαθαίνει με ένα δικό του μοναδικό τρόπο τον οποίο οφείλουμε να διερευνήσουμε και να σεβαστούμε.

Στόχος του Επιμορφωτικού προγράμματος είναι εκτός από τη θεωρία να προχωρήσουμε σε Σύγχρονες Πρακτικές Εφαρμογές βγαλμένες από την εμπειρία και Επιστημονικά τεκμηριωμένες.

 

Σε ποιούς απευθύνεται: Σε Νηπιαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, Παιδαγωγούς, Ειδικούς Ψυχικής Υγείας, Ειδικούς θεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς και στο ευρύτερο ενδιαφερόμενο κοινό.

 

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Πρόγραμμα: https://drive.google.com/open?id=0B4-vqb28q77gWXdWNHRiNlNZbUk

Βρείτε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Συμμετοχής στο τέλος της σελίδας

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017- Ώρα: 12:00μ.μ.-2:00μ.μ.

Προσωπικότητα παιδιού – Διαχείριση και ένταξη στην ομάδα

-Αναγνώριση και εντοπισμός διαφορετικών χαρακτηριστικών στην προσωπικότητα των παιδιών: Συνήθεις τύποι προσωπικοτήτων
-Διαφοροδιάγνωση: Ενδεχόμενη παθολογία πίσω από μια συμπεριφορά
-Ένταξη στην Ομάδα: Τα χαρακτηριστικά του καλού εκπαιδευτή- Εμψυχωτή ομάδας παιδιών.
-Πρακτικές ενίσχυσης της δυναμικής της ομάδας
Εισηγήτρια σεμιναρίου: Χρύσα Βαλαμουτοπούλου, Ψυχολόγος – Οικογενειακή Σύμβουλος Msc

 

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου  2017 – Ώρα 2:30μ.μ.-4:30μ.μ

Μαθησιακό στυλ και εξατομικευμένες τεχνικές για κάθε τύπο μαθητή

-Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Εξατομικευμένη παρέμβαση και στοχοθεσία

-Ανάλυση μαθησιακών τύπων

-Τεχνικές οργάνωσης και επεξεργασίας πληροφοριών ανάλογα με τον κάθε μαθησιακό τύπο

-Μεταγνωστικές διαδικασίες: Να γνωρίζει ο μαθητής πώς να μαθαίνει.

-Τεχνικές μάθησης για παιδιά με μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Σταματίνα Σταθάκη, Ψυχολόγος, ΜSc Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

 

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017 – Ώρα: 12:00μ.μ.-2:00μ.μ.

Συναισθηματική νοημοσύνη του παιδιού και τρόποι ανάπτυξης της

-Συναισθηματική νοημοσύνη: ορισμός και θεωρητικό υπόβαθρο
-Συναισθηματική αγωγή: ορισμός και τεχνικές ανάπτυξης συναισθηματικής αγωγής
-«Σημαντικοί άλλοι» και συναισθηματική νοημοσύνη: με ποιους τρόπους οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών.
-Βιωματικές ασκήσεις: στα πλαίσια του σεμιναρίου, θα πραγματοποιηθούν βιωματικές ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση του θέματος. Θα ακολουθήσει συζήτηση.
Εισηγήτρια σεμιναρίου: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

 

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017 – Ώρα: 2:30μ.μ-4:30μ.μ.

Συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς

-Παιδική κ εφηβική κατάθλιψη

-Αγχώδεις διαταραχές στα παιδιά

-Διαταραχή της Διαγωγής

-Συμπτώματα

-Αιτιολογία

-Τρόποι αντιμετώπισης

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017 – Ώρα: 12:00μ.μ.-2:00μ.μ.

Ανίχνευση κακοποίησης και Bullying (σχολικού εκφοβισμού) στο παιδί

-Ποιες περιπτώσεις δείχνουν ότι υπάρχει κακοποίηση στο παιδί ή τον έφηβο; Ορισμός και Μορφές κακοποίησης
-Παιδική κακοποίηση και τραύμα
-Πρόληψη και Παρέμβαση στην Παιδική-Εφηβική κακοποίηση
-Ειδικό θέμα: ΜΜΕ/Διαδίκτυο και σεξουαλική κακοποίηση
-Μελέτη περίπτωσης παιδιών που έχουν υποστεί κακοποίηση
-Συζήτηση
Εισηγήτρια σεμιναρίου: Αναστασία Χρήστου, Ψυχολόγος, Msc Κλινική και Κοινοτική Ψυχολογία

 

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017 – Ώρα: 2:30μ.μ.-4:30μ.μ.

Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης του παιδιού στην τάξη

-Τι είναι αυτοεκτίμηση

-Η αξία της υψηλής αυτοεκτίμησης στα παιδιά

-Χαρακτηριστικά παιδιού με χαμηλή αυτοεκτίμηση

-Χαρακτηριστικά παιδιού με υψηλή αυτοεκτίμηση

-Τρόποι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης του παιδιού μέσα στη σχολική τάξη.

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

 

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017 – Ώρα: 12:00μ.μ.-2:00μ.μ.

Πως θέτουμε τους κανόνες – Όρια στην τάξη ή την ομάδα. Θετικά και αρνητικά της τιμωρίας.

-Θεωρητικό πλαίσιο ορίων: ορισμός της έννοιας των “ορίων” και του “προσωπικού χώρου”, τύποι ορίων.

-Αναγκαιότητα ορίων και κανόνων στα πλαίσια της εκπαιδευτικής πράξης. Πότε οφελεί η «τιμωρία»

– Τρόποι πρόληψης “διαταρακτικών συμπεριφορών” στα πλαίσια της σχολικής τάξης.

-Ο ρόλος των εκπαιδευτικών.

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

 

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017 – Ώρα: 2:30μ.μ.-4:30μ.μ.

Ανάπτυξη Ατομικών και Κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά

-Παράγοντες που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν τη διαδικασία της μάθησης και της κοινωνικοποίησης

-Ενίσχυση κινήτρων για μάθηση. Σχολικά πλαίσια και εκπαιδευτικοί που εμπνέουν τους μαθητές

-Ο ρόλος της αυτοεκτίμησης και της αυτογνωσίας στη μάθηση

-Δραστηριότητες που ενισχύουν τις κοινωνικές/ομαδικές δεξιότητες των μαθητών

Εισηγήτρια σεμιναρίου: Σταματίνα Σταθάκη, Ψυχολόγος, ΜSc Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

 

Δίδεται Βεβαίωση παρακολούθησης και ηλεκτρονικό υλικό για κάθε υποενότητα

ΚΛΗΡΩΣΗ 2 ΘΕΣΕΩΝ με κόστος 100 ευρώ (αρχική τιμή προγράμματος  180 ευρώ, δυνατότητα δυο δόσεων)

 

Δεν επιστρέφονται χρήματα – Δυνατότητα αντικατάστασης σεμιναρίου με μελλοντικό σεμινάριο που σας ενδιαφέρει.

 

Πληροφορίες-Δηλώσεις συμμετοχής:

email: info@psychopedia.gr

τηλ. 2106413306 (ώρες 11.00-14.00), 6932564251, 6934650265

ή συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε στο τέλος της σελίδας

 

Σύντομα Βιογραφικά Εισηγητών

Χρύσα Βαλαμουτοπούλου, Ψυχολόγος – Οικογενειακή Σύμβουλος Msc

Η Χρύσα Βαλαμουτοπούλου είναι ψυχολόγος με ειδίκευση στην οικογενειακή ψυχοθεραπεία και την ειδική αγωγή. Μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών της σπουδών στο Πάντειο και στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έχει πολυετή συνεργασία με Κέντρα Ειδικών Θεραπειών και ιδιωτικα σχολεία. Έχει μετεκπαιδευτεί στη focusing – βιωματική ψυχοθεραπεία κι έχει τον τίτλο του focusing guider. Κάνει συγγραφικό έργο σε επιστημονικά περιοδικά κι έχει ασχοληθεί με την παραγωγή ραδιοφωνικής εκπομπής με θέμα την ψυχολογία παιδιού / εφήβου κι ενήλικα. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Πέτρα και Νερό:176 θεραπευτικές δραστηριότητες για παιδιά» από τις εκδόσεις Σαββάλα και διατηρεί προσωπικό ιστότοπο http://psixoperpatimata.blogspot.gr.

 

Σταματίνα Σταθάκη, Ψυχολόγος, ΜSc Σχολικής Ψυχολογίας, Ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Η Σταματίνα Σταθάκη είναι ψυχολόγος (Αρ. Άδειας άσκησης επαγγέλματος: 17/03/2006, 2725), απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία» του ίδιου Πανεπιστημίου και ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Συνεχίζει να εκπαιδεύεται στη μη-κατευθυντική παρέμβαση ψυχοθεραπείας του M.Lobrot για εμψύχωση ομάδων. Εργάζεται ψυχοπαιδαγωγικά με παιδιά και εφήβους. Οργανώνει ομάδες γονέων, ομάδες αυτογνωσίας ενηλίκων και ομάδες παραμυθιού για παιδιά και εφήβους. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και μέλος της Ακαδημίας Ποίησης και Παραμυθιού. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικών με το θεραπευτικό παραμύθι και τη δημιουργική γραφή. Είναι εισηγήτρια βιωματικών σεμιναρίων για θέματα που αφορούν το παραμύθι ως μέσο ενίσχυσης των μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών των παιδιών.

 

Μαριάννα Μιχαλάκη, Ψυχολόγος, Msc στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της Ψυχολογίας της Υγείας

Η Μαριάνα Μιχαλάκη σπούδασε ψυχολογία στο τμήμα ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α και ειδικεύθηκε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία, στην “Επιστήμη του Αθλητισμού και της Άσκησης” και στον τομέα της “Ψυχολογίας της Υγείας”. Έχοντας αποκτήσει εξειδικευμένη εμπειρία σε ψυχιατρικές κλινικές και παιδικούς σταθμούς σε Ελλάδα και Αγγλία τα τελευταία χρόνια, συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα Αποκατάστασης Λόγου και Μάθησης όπου δουλεύει με παιδιά και εφήβους με ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς και μαθησιακές δυσκολίες καθώς και με γονείς. Συνεργάζεται με φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης όπου παρέχει υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού στους μαθητές. Είναι επόπτρια διπλωματικών εργασιών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και είναι υπεύθυνη μαθήματος στο προπτυχιακό τμήμα της Ειδικής Αγωγής και των Προσχολικών Σπουδών στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών. Εργάζεται ιδιωτικά στο γραφείο της, στα Βορειοανατολικά προάστια με παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

 

Βέρα Δημακάκου, Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός με εξειδίκευση σε προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.

H Βέρα Δημακάκου είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την νομαρχία Πειραιά. Έχει εξειδικευτεί στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.Ασκεί ιδιωτικά το επάγγελμα της ως Ψυχολόγος-Ψυχοπαιδαγωγός και ασχολείται με παιδιά και εφήβους με Ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες,προβλήματα συμπεριφοράς,μαθησιακές δυσκολίες Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και Συμβουλευτική γονέων.Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει πληθώρα σεμιναρίων ψυχολογίας, ειδικής διαπαιδαγώγησης καθώς και χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών τέστ.

 

Αναστασία Χρήστου, Ψυχολόγος, Msc Κλινική και Κοινοτική Ψυχολογία

Η Αναστασία Ι. Χρήστου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1991. Σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές τις σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο University of East London, μέσω του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στην Αθήνα. Είναι κάτοχος MSc στην Κλινική και Κοινοτική Ψυχολογία και ακολουθεί τη συστημική προσέγγιση. Εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα στήριξης παιδιού, εφήβου και οικογένειας, καθώς και σε δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια. Έχει λάβει μέρος ως συντονίστρια σε συνέδρια και βιωματικά workshops και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τον τομέα της Ψυχικής Υγείας.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Ονοματεπώνυμο:
Τηλέφωνο:
Επαγγελματικη Ιδιοτητα:
Σεμινάριο που με ενδιαφέρει:*
E-mail:*
Μήνυμα:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο